Психолінгвістичні особливості сучасної політичної реклами

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5044
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Николюк Т.В., Шкляєва Н.В. Психолінгвістичні особливості сучасної політичної реклами. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологія : наук. журн. 2019. Вип.5 (73). С. 61-64.
Дата публікації (рік)
Видавець
Острог : Вид-во НаУОА
Ініціали працівника
Николюк Т .В.
Факультет працівника
2020 Факультет фінансів, обліку, лінгвістики та права
Кафедра працівника
Кафедра української та іноземної лінгвістики (ФФОЛП)
Електронна пошта
toma.lntu@ukr.net