Екологічний маркетинг підприємства: інфраструктура, політика, маркування

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік)
1 Рудь Н.Т.
Екологічний маркетинг підприємства: інфраструктура, політика, маркування
Економічні науки. Cерія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. Рудь Н. Т., Козеровська Ю. О. Екологічний маркетинг підприємства: інфраструктура, політика, маркування. Економічні науки. Cерія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. 2018. Вип. 15(58). С. 225–236.

2020 Факультет бізнесу

Кафедра економіки (ФБ)

Луцьк : Луцький НТУ 2018