Маркетингове ціноутворення

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/2552
Тип: Методички
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва методичних вказівок
Бібліографічний опис методичних вказівок
Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 104 с.
Ключові слова
Маркетингове ціноутворення.
Рік видання
Видавець
ІВВ Луцького НТУ
Ініціали працівника
Лорві І.Ф.
Факультет працівника
2020 Факультет бізнесу
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
mm@lntu.edu.ua