Обґрунтування доцільності використання маркетингових технологій на сільськогосподарських підприємствах

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5160
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Морохова В.О. Обґрунтування доцільності використання маркетингових технологій на сільськогосподарських підприємствах / В.О. Морохова, М.І. Булавчик // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. праць. – 2018. - Вип. 15 (58). – С. 183-189.
Ключові слова
Маркетинг, маркетингові технології, маркетингові інновації, технологізація маркетингової діяльності, сільськогосподарське підприємство.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Файл
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua