Формування комплексу засобів маркетингу території із відновлювальною енергетикою

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5384
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Войтович С. Я., Войтович О. О. Ковальчук О. В. Формування комплексу засобів маркетингу території із відновлювальною енергетикою. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. 2017. Вип. 47. С. 54-60.
Ключові слова
Відновлювальні джерела енергії; маркетинг; територія; складові комплексу засобів маркетингу території; моделі комплексу засобів маркетингу території.
Дата публікації (рік)
Видавець
Черкаси : ЧДТУ
Ініціали працівника
Войтович Сергій Ярославович
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
gnidava@ukr.net