Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5397
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Стрижеус Л. В., Лорві І. Ф., Тендюк А. О. Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід. Економічний форум. 2018. № 2. С. 257-266. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2018_2_41.
Ключові слова
Імідж, репутація, підприємство, внутрішній корпоративний імідж, бізнес-імідж, зовнішній імідж, імідж керівника
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Луцький НТУ
Ініціали працівника
Стрижеус Л.В.
Факультет працівника
2020 Факультет бізнесу
Кафедра працівника
Кафедра менеджменту (ФБ)
Електронна пошта
l.stryzheus@lntu.edu.ua