Теоретико-прикладні аспекти управління іміджем підприємства

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5402
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Кощій О. В., Стрижеус Л. В., Новік Н. В. Теоретико-прикладні аспекти управління іміджем підприємства. Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. 2018. Вип. 15. С. 151-158. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2018_15_19
Ключові слова
Імідж, імідж товару, імідж споживача, внутрішній імідж, соціальний імідж, бізнес імідж, візуальний імідж, імідж персоналу, імідж керівників.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Луцький НТУ
Ініціали працівника
Стрижеус Л.В.
Факультет працівника
2020 Факультет бізнесу
Кафедра працівника
Кафедра менеджменту (ФБ)
Електронна пошта
l.stryzheus@lntu.edu.ua