Ретроспективный анализ подходов к учету маркетинговых расходов и расходов на сбыт

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5426
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Талах Т. Ретроспективный анализ подходов к учету маркетинговых расходов и расходов на сбыт. Икономиката на България и европейския съюз: конкурентоспособност и иновации. 2016. С. 280-285.
Ключові слова
Маркетинг, витрати, облік, витрати на збут, маркетингові витрати.
Дата публікації (рік)
Видавець
София : Студентски град "Христо Ботев"
Файл
Ініціали працівника
Талах Тетяна Анатоліївна
Кафедра працівника
Кафедра обліку і аудиту (ФФОЛП)
Електронна пошта
t.talah@lutsk-ntu.com.ua