Психолінгвістичні особливості сучасної політичної реклами

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
1 Николюк Т.В., Шкляєва Н.В.
Психолінгвістичні особливості сучасної політичної реклами
Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологія : наук. журн. Николюк Т.В., Шкляєва Н.В. Психолінгвістичні особливості сучасної політичної реклами. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологія : наук. журн. 2019. Вип.5 (73). С. 61-64.

2020 Факультет фінансів, обліку, лінгвістики та права

Кафедра української та іноземної лінгвістики (ФФОЛП)

Острог : Вид-во НаУОА 2019 псих.осо реклами.pdf228.13 КБ