Культура ярмаркування як складова української ментальності

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
1 Сушик І.В., Сушик О.Г.
Культура ярмаркування як складова української ментальності
Економічні науки. Серія : Економічна теорія та економічна історія : зб. наук. пр. Сушик І.В., Сушик О.Г. Культура ярмаркування як складова української ментальності. Економічні науки. Серія : Економічна теорія та економічна історія : зб. наук. пр. 2016. Вип. 13 (52). С. 216-226.

2020 Факультет фінансів, обліку, лінгвістики та права

Кафедра соціального забезпечення та гуманітарних наук (ФФОЛП)

Луцьк : ІВВ Луцького НТУ 2016 Економічні науки 16я.pdf446.93 КБ