Особливості графічного дизайну у рекламі

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
1 Лелик Я.Р.
Особливості графічного дизайну у рекламі
Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice : XVII міжнар. наук.-практ. конф. Лелик Я. Р. Особливості графічного дизайну у рекламі. Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice : XVII міжнар. наук.-практ. конф., м. Токіо, 03-06 трав. 2022 р. Токіо, 2022. С. 78-81.




Факультет архітектури, будівництва та дизайну

2021 Кафедра дизайну та графіки

Токіо 2022 Multidisciplinary-academic-notes.-Theory-methodology-and-practice Японія.pdf15.52 МБ