Короткий огляд (реферат)
У посібнику розглянуто актуальні питання щодо туристського та готельно-ресторанного бізнесу. Визначено особливості маркетингу на міжнародному туристському та готельно-ресторанному ринку, окреслено маркетингову інфраструктуру туристського ринку, розглянуто продуктову номенклатуру, життєвий цикл туристського продукту та конкурентоспроможність туристської пропозиції. Важливу увагу приділено ціновій політиці туристського та готельно-ресторанного підприємства, збутовій системі, визначено етапи розробки збутової політики, маркетингові інструменти комунікацій та стимулювання збуту туристського продукту, інноваційні технології в туризмі та готельно-ресторанній справі. Окреслено маркетингову стратегію та процес розроблення туристської пропозиції, показано важливість іміджу та бренду для індустрії гостинності. Наведено приклади маркетингової діяльності в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі.
Для наукових працівників, спеціалістів у сфері управління, викладачів, аспірантів і студентів спеціальностей сфери обслуговування вищих закладів освіти, економічних спеціальностей. За допомогою навчального посібника спеціалісти у сфері економіки та управління, туризму та готельно-ресторанної справи мають можливість набути базову підготовку з питань маркетингу і навчитись управляти вартістю туристських та готельно-ресторанних підприємств.
Ключові слова
Туризму, готельно-ресторанна справа, маркетинг, унікальна торгівельна пропозиція, туристська дестинація, конкурентоспроможність, якість.