Conceptual model of marketing technologies for customer service based on an individual approach

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/16713
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Osypchuk D., Polinkevych O. Conceptual model of marketing technologies for customer service based on an individual approach. Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. XII всеукр. міжвуз. наук. конф. студ., аспірантів і молодих учених, м. Одеса, 17-18 трав. 2023 р. Одеса, 2023. C. 180-182.
Ключові слова
Conceptual model, marketing technologies, customer service.
Дата публікації (рік)
Видавець
Одеса
Ініціали працівника
Полінкевич Оксана Миколаївна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
2021 Кафедра підприємництва, торгівлі та логістики
Електронна пошта
o.polinkevych@lutsk-ntu.com.ua