Маркетингове ціноутворення

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/17958
Тип: Методички
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва методичних вказівок
Бібліографічний опис методичних вказівок
Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. О. В. Ковальчук. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 24 с.
Ключові слова
Маркетинг, ціноутворення, ціна, метод ціноутворення.
Рік видання
Видавець
Луцьк : ЛНТУ
Ініціали працівника
Ковальчук Олег Володимирович
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
oleh.kovalchuk@lntu.edu.ua