Бібліографічний опис методичних вказівок
Поведінкова економіка : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Цифровий маркетинг» галузі знань D «Бізнес, адміністрування та право» D5 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 38 с.
Ключові слова
Поведінкова економіка, економічна поведінка, обмежена раціональність, евристики і когнітивні упередження, ефект прив’язки, ефект статус-кво, ефект володіння, психологія прийняття рішень, емоції в економіці, вплив соціальних норм, експериментальна економіка, міжчасовий вибір, ефект втрати, поведінкові фінанси, нуджинг (nudging), архітектура вибору, економіка щастя, нейроекономіка, теорія перспектив (prospect theory), прийняття рішень в умовах ризику, поведінка споживача, економічна раціональність, соціальні переваги, альтруїзм в економіці, поведінковий дизайн політик, пастки мислення, поведінкове стимулювання.