Особливості графічного дизайну у рекламі

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/11630
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Лелик Я. Р., Тирак Д. В. Особливості графічного дизайну у рекламі. Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice : XVII міжнар. наук.-практ. конф., м. Токіо, 03-06 трав. 2022 р., Токіо, 2022. С. 78-82.
Ключові слова
Реклама, рекламна продукція, афіша, листівки, брошури , вплив на масову або індивідуальну свідомість, споживча аудиторія.
Дата публікації (рік)
Видавець
Токіо
Ініціали працівника
Лелик Ярослав Романович
Кафедра працівника
2021 Кафедра дизайну та графіки
Електронна пошта
jlelyk@gmail.com