Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/4413
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2020. № 3 (23). С. 114-121.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Вежа-Друк
Ініціали працівника
Лорві І.Ф.
Факультет працівника
2020 Факультет бізнесу
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
mm@lntu.edu.ua