Бойко О.В.

Тип матеріалів: Методички
Автор/укладач Назва Факультет / Кафедра Рік видання Видавець
1 Морохова В.О., Бойко О.В.
Маркетинг

2021 Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу (ФБ)

2023 Луцьк : Відділ іміджу та промоції ЛНТУ
2 Бойко О.В.
Рекламний менеджмент

2021 Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу (ФБ)

2023 Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ
3 Бойко О.В.
Рекламний менеджмент

2021 Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу (ФБ)

2022 Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ
4 Бойко О.В.
Маркетинг

2021 Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу (ФБ)

2022 Луцьк : Луцький НТУ
5 Бойко О.В.
Методичні вказівки по проходженню переддипломної практики

2021 Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу (ФБ)

2022 Луцьк : Луцький НТУ
Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
6 Бойко О.В., Булавчик М.І.
Мотиви поведінки споживачів на ринку сільськогосподарської продукції
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. міжнар. наук.- практ. конф. ( Бойко О. В., Булавчик М. І. Мотиви поведінки споживачів на ринку сільськогосподарської продукції. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. міжнар. наук.- практ. конф., (м. Рівне, 15-16 груд. 2017 р.). Рівне, 2017. С. 7-8.

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Рівне: РДГУ 2017 zb_stpstp.pdf2.45 МБ
7 Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф.
Складові управління маркетинговою активністю підприємств
Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. XІІI міжнар. наук.-практ. конф.(3976) Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств . Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. XІІI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 22 жов. 2020 р.). Львів, 2020. С. 97‒99.

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Львів : Львівська політехніка 2020 marketing-ta-logistika-v-sistemi-menedzhmentulviv2020.pdf4.22 МБ
8 Морохова В.О., Бойко О.В., Булавчик М.І.
Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності
Вісник національного технічного університету Харківський політехнічний інститут. Серія : Економічні науки Морохова В. О. Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності / В. О. Морохова, О. В. Бойко, М. І. Булавчик // Вісник національного технічного університету Харківський політехнічний…

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Харків : ХПІ 2019 vestnik_KhPI_2019_2_EN_Morokhova_Upravlinnia.pdf333.97 КБ
9 Морохова В.О., Бойко О.В.
Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах
Економічний форум : наук. журн. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах. Економічний форум : наук. журн. 2019. № 4. С. 183‒187. (Index Copernicus)

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Луцьк : Луцького НТУ 2019 ecfor_2019_4_31.pdf641.23 КБ
10 Морохова В.О., Бойко О.В.
Концепція маркетингової орієнтації інноваційної діяльності
Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. Морохова В. О., Бойко О. В. Концепція маркетингової орієнтації інноваційної діяльності. Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. праць. 2018. Випуск 15 (58). С. 189-197.

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Луцьк : Луцький НТУ 2018 ecnem_2018_15_24.pdf367.54 КБ