Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/4434
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Вахович І.М. Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації / І.М. Вахович, І.М. Пушкарчук-Камінська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. праць, відп. д.е.н., проф. Н.С. Вавдіюк. - 2017. - Вип. 14 (54). - С. 64-69.
Ключові слова
Регіон, імідж регіону, розвиток туризму, туристична дестинація.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Луцький НТУ
Ініціали працівника
Камінська І.М.
Факультет працівника
2020 Факультет бізнесу
Кафедра працівника
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності (ФБ)
Електронна пошта
i.pushkarchuk@lntu.edu.ua