Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік)
1 Вахович І.М.
Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації
Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент Вахович І.М. Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації / І.М. Вахович, І.М. Пушкарчук-Камінська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. праць, відп. д.е.н., проф. Н.С. Вавдіюк. - 2017. - Вип.…

2020 Факультет бізнесу

Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності (ФБ)

Луцьк : Луцький НТУ 2017