Особливості формування і розвитку концепції маркетингу відносин на підприємствах агропромислового виробництва

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5106
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування і розвитку концепції маркетингу відносин на підприємствах агропромислового виробництва. Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. 2017. Випуск 14 (54). С. 6‒13.
Ключові слова
Маркетинг, маркетинг відносин, концепція маркетингу відносин, трансакційні витрати, агропромислове виробництво, сільськогосподарське підприємство, суб’єкти ринку, довгострокова співпраця.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Луцький НТУ
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua