Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5110
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Морохова В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання / В. О. Морохова, О. В. Бойко, Л. В. Борзаковська // Науковий вісник Полісся. ‒ 2018. ‒ № 1(13), ч. 2. ‒ С. 191-198. Індекс цитування ESCI у Web of Science (Thomson Reuters)
Ключові слова
Маркетинговий аналіз; методика дослідження; прогнозування розвитку ринку; ринок торгі-вельного обладнання; промислове підприємство.
Дата публікації (рік)
Видавець
Чернігів : ЧНТУ
Файл
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua