Особливості маркетингово-орієнтованого управління лісогосподарським підприємством

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5111
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Бойко О. В., Слива Ю. М. Особливості маркетингово-орієнтованого управління лісогосподарським підприємством. Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. 2018. Випуск 15 (58). С. 23-30.
Ключові слова
Маркетинг, маркетингове управління, задоволення потреб споживачів, функції маркетингу, інструменти маркетингу, лісова галузь, лісове господарство, лісогосподарське підприємство, лісопродукція.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : Луцький НТУ
Файл
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua