Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5114
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Морохова В. О. Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності / В. О. Морохова, О. В. Бойко, М. І. Булавчик // Вісник національного технічного університету Харківський політехнічний інститут. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 2.- С. 88‒92.
Ключові слова
Маркетинг, маркетингова активність, ділова активність, конкурентне середовище, конкурентоспроможність, сільськогосподарське підприємство, агропромисловий ринок.
Дата публікації (рік)
Видавець
Харків : ХПІ
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua