Маркетингова стратегія та обґрунтування її вибору підприємством у сучасних умовах господарювання

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/147258369/5158
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій
Бібліографічний опис
Морохова В. О. Маркетингова стратегія та обґрунтування її вибору підприємством у сучасних умовах господарювання / В. О. Морохова, Н. Ю. Дроздовська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. – 2017. - Вип. 14 (54). – С. 190-195.
Ключові слова
Маркетингова стратегія, маркетингова ціль, класифікація маркетингових стратегій, реалізація стратегії, ефективність стратегії.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Ініціали працівника
Бойко Ольга Вікторівна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
Кафедра маркетингу (ФБ)
Електронна пошта
o.boyko@lntu.edu.ua