Дроздовська Н.Ю.

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
1 Морохова В.О., Дроздовська Н.Ю.
Маркетингова стратегія та обґрунтування її вибору підприємством у сучасних умовах господарювання
Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. Морохова В. О. Маркетингова стратегія та обґрунтування її вибору підприємством у сучасних умовах господарювання / В. О. Морохова, Н. Ю. Дроздовська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. – 2017. - Вип. 14 (54). – С. 190…

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Луцьк : ІВВ Луцького НТУ 2017 Збірник ЕМ_41(54)_2017.pdf3.04 МБ