Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік) Файл
1 Морохова В.О., Бойко О.В.
Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах
Економічний форум : наук. журн. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах. Економічний форум : наук. журн. 2019. № 4. С. 183‒187. (Index Copernicus)

2020 Факультет бізнесу

Кафедра маркетингу (ФБ)

Луцьк : Луцького НТУ 2019 ecfor_2019_4_31.pdf641.23 КБ