Стратегія маркетингу будівельних підприємств в цифровій економіці як основа сталого розвитку

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/16708
Тип: Наукова стаття
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Мосійчук І. В., Полінкевич О. М. Стратегія маркетингу будівельних підприємств в цифровій економіці як основа сталого розвитку. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали ІX міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 15 груд. 2023 р. Луцьк, 2023. Ч 1. С.312-313.
Ключові слова
Стратегія, маркетинг, будівельні підприємства, цифрова економіка, сталий розвиток.
Дата публікації (рік)
Видавець
Луцьк
Ініціали працівника
Полінкевич Оксана Миколаївна
Факультет працівника
2021 Факультет бізнесу та права
Кафедра працівника
2021 Кафедра підприємництва, торгівлі та логістики
Електронна пошта
o.polinkevych@lutsk-ntu.com.ua