Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід

Тип матеріалів: Наукова стаття
Автор/укладач Назва статті Назва журналу/наукового збірника/матеріалів конференцій Бібліографічний опис Факультет / кафедра Видавець Дата публікації (рік)
1 Стрижеус Л.В., Лорві І.Ф., Тендюк А.О.
Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід
Економічний форум : наук. журн. Стрижеус Л. В., Лорві І. Ф., Тендюк А. О. Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід. Економічний форум. 2018. № 2. С. 257-266. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2018_2_41.

2020 Факультет бізнесу

Кафедра менеджменту (ФБ)

Луцьк : Луцький НТУ 2018